1399-07-01 14:35
964
0
70488
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد؛

دفاع مقدس مدرسه ایثار و معنویت بود

وزیری بیان اینکه دفاع مقدس مدرسه ایثار و معنویت بود اظهار کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب و خاک میهن عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داد.

به گزارش گلستان ما، اسرافیل وزیری در دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان اظهار کرد: خانواده های معظم شاهد و ایثارگراز ارزش‌های معنوی انقلاب هستند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه دانست و گفت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است که باید به نحو شایسته خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را که سرمایه ارزشمند و معنوی نظام اسلامی هستند تکریم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، جوانان ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مقابله با دشمنان قسم خورده نظام گذاشتند و از خاک و تمامیت ارضی این کشور دفاع کردند.

وزیری بر لزوم معرفی بیش از پیش سیره شهدا تاکید کرد و تصریح کرد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصتی است مغتنم تا بیش از گذشته ارزش های این واقعه بزرگ را برای نسل امروز تبیین نموده و آینده نظام اسلامی را تضمین نماییم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.